maandag 28 januari 2008

Blog in the family

Het is nu anderhalf jaar later. De oplettende lezer van Doelog zal hebben begrepen dat het de vorige keer bij een eerste try-out van Blogger is gebleven. WordPress beviel me uiteindelijk beter en dat is nog steeds zo. Zie DoeBlog. Welnu, nadat andere leden van ons gezin ook zijn gaan Bloggeren, heb ik dit Doelog maar weer eens geopend (acces gaat tegenwoordig via Google account en het viel niet mee de credentials "over" te krijgen aangezien ik inmiddels per ongeluk het Doelog email adres had opgeheven ... oeps ... ).

Nu ja, ik zal eens kijken of ik hier nu kan maken wat ik wil. Zoniet, dan blijft het weer even bij deze tweede try-out. Wel complimenten voor Google overigens dat ze mijn "dode" Doelog al die tijd zo keurig hebben bewaard.

Geen opmerkingen: