zaterdag 11 april 2009

Tsjaa ...

Weer ruim een jaar later en nog steeds is dit Blog niet actief. Te lui om over te schakelen en m'n DoeBlog in Wordpress op te geven. Toch word ik zo langzamerhand wel een beetje kriegel van al die verschillende plekken op het internet waar je een stukje van jezelf achterlaat. Flickr, Google, Facebook, Hyves, Delicious, LinkedIn, m'n eigen Stamboom site, Twitter (lijkt me voorlopig onzinnig), etc, etc. Zou het niet mogelijk zijn om in één, allesoverkoepelende site de hele zooi bijelkaar te vegen? Enfin, ik weet het nog niet. Ik ben vandaag een Blogger blog van fotograferende collega Natasha gaan "followen", vandaar dat ik toch weer hier terecht kwam ... bleken trouwens nog veel meer collega's in cyberspace rond te hangen, allemaal "interlinked". Soort gezellige boel wel ...

Geen opmerkingen: